Aktualizace programu OZO 2017

V současné době dochází díky nutnosti sledování EET (Elektronická evidence tržeb) k významným změnám. Náš program OZO je na uvedené změny připraven a dovolujeme si vám zde shrnout všechny informace, které se uvedené problematiky týkají. Jako každý rok (už od roku 1990), i nyní jsme pro Vás připravili aktualizaci programu na rok 2017, který dovolí EET sledovat.

Program OZO 2017 je možné si stáhnout ZDE:
OZO 2017 (verze 002) podvojné účetnictví (plná instalace) (433)
OZO 2017 (verze 002) daňová evidence (plná instalace) (333)
OZO 2017 (verze 002) podvojné účetnictví (aktualizace) (338)
OZO 2017 (verze 002) daňová evidence (aktualizace) (277)

Hlavní změny v účetním systému OZO pro rok 2017:
– Modul ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB (EET)
– Nový modul ÚČTENKY (rychlý zápis příjmových dokladů)
– Více možností s prací menu ZÁRUKY v Evidenci skladu
Odpisové sazby pro rok 2017
– Informace o stavu (částce) neuhrazených závazků v zápisu příkazu k úhradě

Důležité odkazy:

Přesnější popis některých důležitých změn v programu OZO 2017:
Povinnost evidovat tržby pro první skupinu podnikatelů vznikne 1. prosince 2016. Týkat se bude stravovacích a ubytovacích služeb. Od 1. Března 2017 bude pokračovat druhá skupina podnikatelů v oblasti maloobchodu a velkoobchodu. Následně bude pokračovat další skupina podnikatelů od 1.3.2018 a poslední skupina od 1.6.2018. Odesílat EET budou tak muset všichni podnikatelé. Nezáleží na tom, zda jsou plátci DPH či ne.

Program OZO 2017 jsme připravili tak, abyste nemuseli vynaložit spoustu peněz za další přídavná zařízení. Stačí Vám pouze aktualizace programu OZO pro rok 2017, připojení k internetu a jakákoliv tiskárna. Modul EET máte k dispozici jen za cenu 990,-Kč bez dalších měsíčních poplatků. Doporučujeme používat program OZO výhradně ve Windows verzi – WinOzo 2017. DOS verzi programu již není možné plně využívat.

Abychom Vám mohli vyjít vstříc se zprovozněním nového programu, obsahujícího modul EET, potřebujeme znát termín, od jaké fáze budete modul EET používat. Požadovanou volbu zadejte prosím dále v objednávce při výběru modulu EET. S každým, kdo si objedná dodání programu obsahující modul EET pro sledování stravovacích a ubytovacích služeb (nutné sledovat od prosince 2016) budeme jednat individuálně.

V programu OZO 2017 si jednoduše zadáte nastavení, od kdy chcete používat modul EET, nastavíte jednotlivé provozovny, zadáte umístění certifikátu (který jste si již vygenerovali na stránkách Daňové správy s vyžádanými přihlašovacími údaji), následně zvolíte způsob režimu použití EET – běžný (online) nebo zjednodušený (offline – pouze na povolení FÚ).

Program OZO umí komunikovat VÝDEJKAMI z modulu Evidence skladu, stejně tak i s modulem FAKTURY, když vyberete úhradu v hotovosti či platební kartou. V modulu POKLADNA můžete vyvolat komunikaci s EET zvolením dané klávesy tak, aby Vás tato komunikace neobtěžovala u běžných hotovostních plateb.

Dalším způsobem komunikace EET je nový modul ÚČTENKY. Můžete v něm vytvářet zjednodušené doklady pro rychlejší zápisy jednotlivých účtenek bez nutnosti použití evidence skladu nebo fakturace. Na konci dokladu zvolíte jen způsob platby hotovost – platební karta. V tomto modulu najdete i možnost použít
zjednodušený číselník řádků. Samozřejmostí je automatický převod do modulu
POKLADNA, odkud si již tyto tržby lehce převedete do účetnictví. Modul ÚČTENKY
můžete použít i v případě, že ještě nemusíte sledovat EET.

Důležitou podmínkou Vašeho počítače je operační systém Windows 7 a novější.
Starší operační systémy Windows již nemají podporu pro EET.

  • Další změny:
    Aktuální XML soubory k odesílání Daňového přiznání k DPH i kontrolního
    hlášení.
  • V zápise deníku daňové evidence již můžete upravit i DPPD do kontrolního
    hlášení.
  • V modulu Evidence skladu – Uložené údaje se nachází menu ZÁRUKY, kde máte
    možnost vygenerovat si tiskovou sestavu dle Vašich představ. Můžete sledovat
    jakýkoliv výběr Vašeho naskladněného zboží dle končícího data záruky od Vašeho
    dodavatele, záruku poskytnutou Vašim odběratelům apod.

Podrobnější informace o změnách v programu najdete v nabídce aktualizace programu na rok 2017 (ve formátu PDF), jejíž součástí je i ceník aktualizace.

Program OZO na rok 2017 je možné objednat si telefonicky na čísle 603 435 946, rozhodně však bude pro nás jednodušší, když si jen objednáte zadním Vašich údajů přímo ZDE na webu.

The Author

Eva Smržová

Mám na starosti vše, co se týká uživatelského servisu programu OZO. Ráda vám poradím, pokud budete mít jakékoliv problémy s jeho nastavením a využíváním. Spojit se se mnou můžete telefonicky na čísle 603 435 946.
OZO Czech Republic s.r.o. © 2015