Záruční lhůta na námi dodané zboží se řídí podle typu prodeje OBCHODNÍM nebo OBČANSKÝM ZÁKONÍKEM. V případě koncového prodeje je vždy 24 měsíců od data dodání na zboží vyrobené v roce 2003 a výše. Pokud je na zboží poskytnuta delší záruka (vyznačená na dokladu prodeje), jde o vždy o rozšířenou záruku, která se vždy řídí podmínkami dodavatele (velkoobchod, dovozce zboží do ČR, případně výrobce). Reklamaci zboží v době rozšířené záruční doby pak firma OZO řeší přesně podle pokynů dodavatele a v termínech určených dodavatelem.
Převzetí výrobků do reklamačního řízení je možné pouze v sídle provozovny, kde bylo zboží zakoupeno, tj. OZO Czech Republic, s.r.o., Barvířská 17, 460 01 Liberec 1. Náklady na dopravu zboží k OZO Czech Republic, s.r.o. hradí zákazník.
Zboží musí být předáno do reklamačního řízení s veškerým příslušenstvím, které podmiňuje jeho funkčnost (kabely, CD nebo diskety s ovladači, manuály) a s neporušenými ochrannými značkami. Pokud je zboží výrobcem dodáváno v obalu, který určen pro bezpečný transport (tvarované výlisky, speciální antistatické materiály a pod.), je vyžadováno, aby transport k reklamaci byl opět proveden v tomto obalu. V opačném případě bude tato skutečnost při reklamaci posuzována jako nesprávné zacházení s výrobkem. Spolu se zbožím je nutno předložit originál dodacího listu a přesný popis závady. Bez těchto náležitostí nebude zboží do reklamačního řízení přijato.
Veškeré zboží bude testováno pouze na popsané závady. V případě vadného bude opraveno nebo vyměněno za funkční kus. Nebude-li funkční zboží po dobu reklamačního řízení skladem, bude ihned po skončení reklamačního řízení dobropisováno.
Nárok na záruční opravu zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v rozporu s pokyny výrobce nebo dodavatele – mimo to vždy při provozování v obecně nevhodných podmínkách (chemicky agresivní, prašné, vlhké prostředí, v silném elektromagnetickém poli apod.), nebo byl-li proveden zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou (technik firmy OZO Czech Republic s.r.o.).
Při reklamaci samostatně zakoupených elektrotechnických – počítačových součástek (např. procesory, chladiče, paměťové moduly, diskové mechaniky (CD, DVD,FD,HD, rozšiřující PC karty a pod.) může být reklamačním technikem vyžadováno hodnověrné potvrzení, že montáž dílu byla provedena osobou nebo firmou, která má k tomu patřičnou (certifikovanou) kvalifikaci. V opačném případě se má právo domnívat, že závada vznikla neodbornou montáží a lze reklamaci odmítnout.
U některých druhů výrobků není z podstaty výrobku životnost shodná se záruční lhůtou, ale závisí na intenzitě a způsobu využívání. Občanský zákoník zde jasně uvádí, že vzhledové a funkční změny z titulu opotřebení nemohou být pokládány za vadu. Proto také nemohou být předmětem reklamace takové změny vlastností a vzhledu výrobku, které souvisí s dobou a způsobem používání výrobku a zároveň nemění podstatně jeho užitnou hodnotu (Například přiměřeně zvýšený šum ventilátorů, otřené popisy na klávesnici, vypsaná náplň v tiskárně, „uštvané“ myši a pod.).
V případě,že je požadováno sestavení počítače bez operačního systému, je počítač testován na bezchybnou funkčnost na aktuálně běžné verzi OS Windows (typicky WIN98SE/ME,XP) a po té je operační systém nenávratně smazán. Vzhledem k tomu, že pak instalace jakéhokoliv software není předmětem dodávky,není reklamovatelnou závadou ani funkčnost OS instalovaného zákazníkem ani dalších sw programů v PC.
V souladu s Občanským zákoníkem může být odmítnuta i taková reklamace, která nebyla kupujícím uplatněna bez zbytečného prodlení.
Ze záruky jsou také vyjmuty vady způsobené živelnou pohromou.
Pokud by bylo při opravě zjištěno, že závada vznikla vědomě způsobem, který je vyloučen ze záručních oprav, nebo pokud se závada na výrobku neprojeví, je reklamující strana povinna uhradit servisní organizaci náklady spojené s opravou, testováním a manipulací (300,-Kč za každou započatou hodinu). Za neoprávněnou reklamaci je také považován pokus reklamovat u firmy OZO Czech Republic, s.r.o. zboží, které zde nikdy nebylo zakoupeno.
Do doby zaplacení této částky nebude reklamované zboží vydáno.